מקריאת שטחית במגילת אסתר, לא מובן מהו נס פורים. היה מלך, קצת משוגע, הוא אהב את המלכה שלו – את אסתר, והיה מוכן לעשות הכל כדי לרצות אותה. איפה הנס?

אולם, מקריאה מעמיקה יותר, עולה ההיפוך הגדול של פורים. ונהפוך הוא.

בקריאה מעמיקה יותר, אנו קולטים כי המגילה מורכבת בעצם משלשה סיפורים שונים. מכמה דמויות, שלכאורה אין קשר ביניהם. מה גם, ששלושת הסיפורים הללו, מתרחשים בזמנים שונים. אז איפה הקשר בין הסיפורים?

הקשר הוא התפירה המדהימה של ההתרחשויות. התזמון המדויק, בלילה אחד, של שלשת הסיפורים הללו, גורם למהפך שלם בדרמה הנפרשת מול עינינו.

זהו פורים. ההשגחה הא-לוקית המופלאה, שמוצאים אותה דווקא בתוך ההתרחשויות הכביכול טבעיות. ונהפוך הוא.

סיפור המגילה

תוכן זה מוגבל לחברי האתר. אם אתה משתמש קיים, נא להיכנס. משתמשים חדשים יכולים להירשם להלן.

כניסת משתמשים רשומים
   
רישום משתמש חדש
*שדה חובה